×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
در مبارزه با قاچاق، نقصان قانون نداریم

عبدالمجید اجتهادی در مراسم معارفه مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در نظام مبارک جمهوری اسلامی یک عبادت است و اگر وظایف مان را به درستی در این نظام انجام دهیم، عبادت کرده ایم.

وی با اشاره به بحث قاچاق مبارزه با کالا و ارز افزود: سازمان اموال تملیکی در انتهای حلقه این مبارزه قرار دارد اما باید مبارزه با قاچاق جدی گرفته شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بحث مبارزه با قاچاق گفت: واجب است که دستگاه های اجرایی مسئول سهم خود را در مبارزه با قاچاق ادا کنند.

اجتهادی در خصوص مسئولیت سازمان اموال تملیکی عنوان کرد: دولت در بحث اموال متروکه امانت داری می کند و تلاش می کند تا هرچه زودتر تعیین تکلیف و وارد چرخه تولید و نصرف شوند.

وی ادامه داد: جمع آوری، نگهداری و فروش و تعیین تکلیف کالاهای قاچاق نیز یکی دیگر از وظایف سازمان اموال تملیکی است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: یکی از پاشنه های آشیل مباحث اقتصادی در کشور ورود کالای قاچاق است.

اجتهادی با بیان اینکه در بحث مبارزه با قاچاق ما نقصان قانون نداریم، ادامه داد: پیشگیری در قانون مبارزه با قاچاق در کشور اولویت دارد و این یکی از نقاط قوت است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در برخی از استان های مرزی با توسعه قاچاق به دنبال حل مشکلات مناطق مرزی هستیم، افزود: با بحث های کالا ته لنجی، ملوانی و..‌. می خواهیم مشکل مناطق مرزی را حل کنیم در حالی که اینکار با توسعه یک جرم در حال انجام است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.