×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
خوزستان را سیاه نشان ندهیم

مجتبی یوسفی در آیین افتتاح استخر بین‌المللی شهید نادر حمید در اهواز، اظهارکرد: اگر امروز اقتصاد کشور می چرخد به دلیل زحمات مردان در مناطق نفت خیز و تمام شرکت های وابسته و از همه مهتر شرکت ملی حفاری ایران است.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته اجازه خصوصی سازی ملی حفاری را ندادیم. البته خبر دارید که در دولت جدید کار خصوصی سازی ملی تمام شده بود و قرار بود انجام شود که با پیگیری هایی که انجام دادیم، اجازه این کار را ندادیم.

نماینده اهواز در ادامه با بیان این که بگذارید از اهواز و استان خوزستان نیز اخبار خوب خارج شود، گفت: این استان همه اش ذخایر است و کجای دنیا چنین آب و هوا و طبیعتی است؟ پس خوبی های استان هم گفته شود و همه اش اخبار تلخ انتشار داده نشود. اگر هم قرار است مطالبه حق مردم باشیم با سیاه نشان دادن استان و مردم، کوتاهی ۲۰ ساله مسئولان از نماینده مجلس گرفته تا استاندار و فرماندار را این گونه منعکس نکنیم و مطالبه به حق داشته باشیم.

وی افزود: من امسال عضو کمیته تلفیق مجلس نشدم اما در تمام جلسات آن حضور داشتم. دیشب نیز داشتند ۳ درصد حق نفت را به استان های برخوردار می دادند و من از اهواز با چندین نفر در کمیته تلفیق صحبت کردم و نگذاشتم رای بیاورد. بماند که نماینده استان در کمیته تلفیق حاضر نشد و نماینده جایگزین او این پیشنهاد را علیه استان خوزستان داد.

یوسفی در ادامه نیز بیان کرد: بگذارید نیروهای شرکتی و ارکان ثالث، خودشان و خانواده هایشان از استخر موجود استفاده کنند و این همان مسئولیت اجتماعی است. ضمن این که اجازه داده شود که ساکنین همین منطقه از استخر بهره مند شوند و آن موقع همه ما می شویم.

وی عنوان کرد: افتخار می کنیم در این شرکت کارکنانی در زمان جنگ جان شان را تقدیم کردند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.