×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می‌آید

پیمان نبهانی اظهار کرد: جلساتی را در خصوص خدمات‌رسانی و ارایه امکانات به مسافران نوروزی برگزار کردیم و طی آن ستاد اجرایی (استانداری خوزستان) وظیفه هر نهادی را تعیین کرد.

وی ادامه داد: خدمات آب‌رسانی و امکانات زیرساختی استان که قابل رفع بودن رفع شدند و در سراسر استان برای اسکان مسافران طرح‌هایی براساس روحیه مسافران در نظر گرفته شد و در حال اجرا هستند.

نبهانی با بیان اینکه مسیرهای خوزستان با ازدحام مسافر مواجه شده است گفت: در خصوص هتل‌ها وضعیت اقامت ۱۰۰ درصد است و همچنین مسافرانی که امکان اقامت در هتل‌ها ندارند می‌توانند در مدارس سطح استان اقامت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی خوزستان افزود: اردوگاه‌های دولتی، مهمانسراها، پارک‌ها و سالن‌های ورزشی نیز به تناسب اقامت برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از مسافران در کمپ‌های عشایری اقامت می‌کنند گفت: بخشی از مسافران براساس علاقه شخصی اسکان در چادرهای عشایری را می‌پسندند و ما امکاناتی برای رفاه بیشتر این مسافران قرار دادیم.

نبهانی همچنین گفت که جاده‌های استان ترمیم و بهسازی شده‌اند و اضافه کرد: برای رفع آسیب‌ها و پیشگیری از تخلفات و ناهنجاری اداره کل راهداری و اداره کل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری به صورت روزانه تخلفات را رصد و آنها را شناسایی می‌کنند.

او افزود: همکاران و بازرسان مخفی به طور مستمر از کمپ‌ها، ظرفیت اقامتگاه‌ها و امکانات مسافران بازدید می‌کنند و در خصوص آسیب‌های احتمالی که ممکن است برای مسافران اتفاق بیفتد به صورت روزانه رصد و پیگیری می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی خوزستان گفت: جریان مسافرت به استان خوزستان این نوید را می‌دهد که کیفیت خدمات‌رسانی در سطح استان خوب است و تمام هدف ما این است که رضایت مردمی را جلب کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.