×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

 مدیرمسئول :  علیرضا عبدالله نژاد

شماره موبایل:۰۹۱۶۹۹۹۴۲۷۸

 

امروزه رسانه ارتباط جمعی، روزنامه، رادیو، تلویزیون و فضای مجازی با انتقال اطلاعات و ارائه دیدگاه های مختلف و تبادل افکار و عقاید عمومی، در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را بر عهده گرفته است. در این میان درگیری همه جانبه داده ها و اطلاعات، قدرت را از باروت اسلحه ها به جوهر نوشته ها منتقل نموده است.

قصد نداریم در شروع کار به رسم مرسوم از اهمیت رسانه صحبت کنیم، که تکرار مکررات است. اما یکی از مهمترین رسانه هایی که امروزه در توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… نقش به سزایی ایفا می کند رسانه های بومی و محلی است.

ضرورت تقویت فرهنگ بومی از سوی رسانه های محلی علاوه بر اطلاع رسانی و شفاف سازی که یکی از رسالت های اساسی آن هاست، باید در جهت توسعه استان، تقویت فرهنگ بومی و ایجاد وحدت بین قومیت های مختلف نیز حرکت کنند.

پایگاه خبری و تحلیلی بتاب نیوز  با استفاده از ظرفیت های موجود استان، زیر نظر شورای نویسندگان متشکل از فعالین عرصه مطبوعات و اصحاب رسانه و همچنین صاحب نظران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، با هدف ترویج فرهنگ عمومی، اطلاع رسانی و پوشش خبری سالم، شفاف سازی و مطالبه گری، ارائه تحلیل های بروز و جامع و در نهایت حرکت در مسیر توسعه استان؛ راه اندازی شد.

لازم به ذکر است این سایت خبری-تحلیلی وابسته به هیچ گونه جناح،حزب، ارگان و گروهی نیست و کاملا مستقل در راستای توسعه همه جانبه استان با سرلوحه قراردادن اخلاق و اصول حرفه ای مطبوعات پا در این عرصه ی خطیر نهاده است.

دست تک تک عزیزانی که ما را در این مسیر همراهی کنند به گرمی می فشاریم.