×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
لزوم توجه و آبیاری نخیلات کاشته شده در سطح شهر اهواز/ فضای سبز در اولویت شهرداری باشد

سید ناصر مهداوی در گفتگو با خبر فوری گفت: فضای سبز از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید نسبت به آن از سوی مدیریت شهری کم توجهی صورت گیرد. در سال های اخیر؛ اقدامات خوبی با کاشت نخل در بلوار های سطح شهر را شاهد بودیم اما اکنون عدم رسیدگی و آبیاری به نخل های کاشته زیبنده شهر نیست.
نایب رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به اهمیت فضای سبز اظهار کرد: فضای سبز می‌تواند محیطی آرام برای شهر و شهروندان به وجود آورد و بستری مناسب برای افزایش ارتباطات جمعی باشد و این مهم جزء جدا نشدنی و بنیادی‌ترین پایه‌های توسعه پایدار شهری است.
وی افزود: نباید فضای سبز کلانشهر اهواز تنها محدود به یک نوع پوشش گیاهی باشد و باید دیگر گونه های گیاهی متناسب با شرایط اقلیمی نیز ایجاد کرد.
مهداوی عنوان کرد: فضای سبز از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود، در سال های اخیر اقدامات خوبی با کاشت نخل در بلوار های سطح شهر را شاهد بودیم اما اکنون عدم رسیدگی و آبیاری به نخل های کاشته زیبنده شهر نیست.
وی با اشاره به اهمیت نخل و زیبا شدن سیمای شهر با کاشت نخیلات گفت: واحد شمارش نخل نفر است و بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. نگهداری از آن در سطح شهر تخصص خاص خودش را می طلبد.
عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: اگر چه اخیراً کارشناسانی از شهرستان شادگان آمدند و وضعیت نخل ها را مشاهده کردند و توصیه هایی داشتند که باید رعایت شود.
مهداوی با اعلام اینکه نزدیک به هزار اصل نخل در سطح شهر اهواز کاشته شده است که لازم است شهرداری اهواز و معاونت خدمات شهری اهتمام بیشتری برای آبیاری آن ها نیز داشته باشند چرا که عملکرد ضعیفی را برای رسیدگی به این نخل ها را شاهد هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.