×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
استاندار: آسفالت ۸۰۰ روستای خوزستان رضایتمندی اهالی را به همراه داشت

علی‌اکبر حسینی‌محراب یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به نشست مشترک دولت و استانداران با حضور رییس جمهور در محل وزارت کشور اشاره و اظهارکرد: در این نشست، موضوعات مختلفی از استان خوزستان مطرح و بر حمایت هرچه بیشتر دولت برای تکمیل نهضت آسفالت روستاها و جاده‌های خوزستان تاکید شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: اقدامات زیادی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در روستاهای خوزستان انجام شده که از جمله این تلاش ها، آسفالت حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ روستای خوزستان است.

وی اظهارکرد: بخش های عمرانی روستاها طی سالهای گذشته به خوبی عمل کرده که رضایتمندی ۱۰۰ درصدی به همراه داشته است.

استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد در صورت همکاری و مساعدت قرارگاه امام حسن(ع)، پتروشیمی، نفت و اختصاص منابع مربوط به حق آلایندگی، این رضایتمندی بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور نیز در بخشی از سخنانش در این نشست ارتباط با مردم را ضروری دانست و گفت: باید با افرادی که در اجتماعاتی که برگزار می‌کنیم و به علت داشتن ضمینه ذهنی شرکت نمی‌کنند نیز ارتباط برقرار کنیم.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در خصوص دور دوم انتخابات نیز گفت: مجریان، استانداران، ناظران و عموم مردم در دور نخست انتخابات همت کردند و چهار اصل انتخابات از جمله امنیت، سلامت و رقابت رعایت شد امیدواریم در دور دوم نیز بر این چهار اصل تاکید شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.