×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
با معاندان و هنجارشکنان، با پُتک آهنین پلیس برخورد خواهد شد

سردار سید محمود میرفیضی در مراسم وداع با پیکر شهید امنیت “محمد قنبری” اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که درب شهادت همچنان در حوزه نیروی مقدس انتظامی جمهوری اسلامی باز است و افتخار پلیس این است که جان ناقابل خود را برای امنیت مردم شریف، عزیز و به نظرم بهترین مردم دنیا که در هر جایی نیاز باشد، نثار می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران پلیس در هر جایی که نیاز باشد حاضر هستند، افزود: اگر در حوزه امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد شود ماموران پلیس با تمام توان دفاع می‌کنند و حتی جان عزیز خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس افتخار می‌کنند که خادم بهترین مردم هستند، گفت: خانواده معظم شهید گرانقدر محمد قنبری برای مجموعه انتظامی در برقراری نظم امنیت و برخورد با هنجارشکنان مایه افتخار هستند.

وی بیان کرد: معاندان و هنجارشکنان بدانند که خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و امنیت و به نوعی هنجارشکنی و خدشه وارد کردن به امنیت مردم است.

سردار میرفیضی تصریح کرد: معاندان و هنجارشکنان این را بدانند که مجموعه انتظامی استان خوزستان در این حوزه با هیچ کسی تعارف ندارد و کسانی که بخواهند امنیت استان خوزستان و احساس آن را زیر سوال ببرند با پُتک آهنین پلیس به نمایندگی از طرف مردم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم به این شهید عزیز که در راه برقراری امنیت جان خود را هدیه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.