×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول

محمد مخبر روز دوشنبه با حضور در شرکت آوان طب دزفول از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و در جریان فعالیت و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت دانش بنیان آوان طب برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی کرده است، افزود: این شرکت در شهرک صنعتی شماره یک دزفول در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه‌های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیس‌های تخصصی الکتروسرجری و پک‌های استریل اتاق عمل مشغول به فعالیت است.

محمد غلامی افزود: این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تامین نیاز کشور موفق به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق افریقا، آسیای جنوب شرقی، اورآسیا و آمریکای جنوبی شده است.

بازدید از کارخانه قند شهدا و چند شرکت دانش بنیان دزفول از دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به دزفول است.
به گزارش ایرنا تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی دزفول در جریان این بازدید،‌ با حضور در شرکت دانش بنیان آوان طب مشکلات خود را به گوش معاون اول رئیس جمهور رساندند که دکتر مخبر نیز دستوراتی برای حل مشکلات آنها صادر کرد.
مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان نامگذاری کردند که بازدید امروز معاون اول رئیس جمهور از شرکت‌های دانش بنیان نیز در همین راستا بود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.