×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد

عباس صدریان‌فردر آیین معارفه خود که در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه ایزدجو (مدیرعامل پیشین) در دوران سختی مدیریت سازمان آب و برق را بر عهده داشت، اظهار کرد: من به دنبال این جایگاه نبودم اما تقدیر بر این بود که این مسئولیت بر عهده من باشد امید است که شرمنده مردم و شهدا نباشم و بتوانم در این مسئولیت به نحو احسن خدمت کنم.

وی افزود: کسانی که برای خدمت به نظام گام برداشته اند دستهایشان را می بوسم. من فرزند این استان هستم و نسبت به آن تعصب دارم. باید برای دستیابی به اهداف سازمان از همه ظرفیت ها از جمله دانشگاه ها، سازمان محیط زیست، جهادکشاورزی و سایر دستگاه ها یاری طلبید.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: از تمام ظرفیت‌های استان استفاده خواهم کرد و از دولت انقلابی خواستارم نگاه به خوزستان ویژه باشد چرا که حیات کشور و اقتصاد کشور به خوزستان وابسته است.

صدریان فر عنوان کرد: باید به طور ویژه به خوزستان توجه کرد. با مقایسه اهواز و شش کلانشهر دیگر متوجه خواهید شد که سازندگی که باید بعد از جنگ در شهرهای خوزستان اتفاق می‌افتاد حاصل نشده است و هنوز بوی فاضلاب در شهر احساس می‌شود.

وی افزود: هنوز روستاهایی که در چند کیلومتری شهر هستند که علیرغم وجود ذخایر نفتی در آن مناطق از طریق تانکر آبرسانی می شوند.

در این مراسم فرهاد ایزدجو مدیرعامل پیشین سازمان آب و برق خوزستان توضیحاتی در خصوص عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در طی سه سال گذشته ارائه و در بخشی از صحبت هایش به ضرورت های اساسی مورد نیاز در استان خوزستان جهت افزایش تاب آوری سیلاب و کاهش اثرات خشکسالی اشاره کرد.

عباس صدریان فر سوابقی همچون معاونت طرح و توسعه سد و نیروگاه، مدیریت حوزه مدیرعامل، مدیریت طرح های استانی در سازمان آب و برق خوزستان و همچنین  معاونت مالی پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای البرز و معاونت حوزه آبریز اترک را در کارنامه خود دارد.

پیش از این فرهاد ایزدجو از بهمن سال ۹۷ سمت مدیرعاملی سازمان آب وبرق خوزستان را بر عهده داشت.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.