×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
افزایش نگران‌کننده ارجاع مصدومان ترافیکی و ترومایی به بیمارستان‌ گلستان اهواز

دکتر میثم معزی  اظهار کرد: در روزهای گذشته با حداقل ۳۰ درصد افزایش تعداد مصدومان ترافیکی و حوادث غیر ترافیکی ارجاعی از نواحی مختلف استان خوزستان مواجه بوده‌ایم که این موضوع با توجه به اینکه هنوز در روز ابتدایی نوروز هستیم، برای روزهای آتی بسیار نگران‌کننده و قابل تأمل است.

وی افزود: لازم است تمامی شهروندان و به ویژه رانندگان، برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده، با رعایت حداکثر ایمنی و قوانین ترافیکی اقدام به سفر کنند تا از بروز حوادث تلخ جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند و این تعطیلات را با خاطره‌ای خوش به اتمام برسانند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: البته متاسفانه کماکان چندین نقطه خاص و حادثه‌خیز در محورهای مختلف مواصلاتی استان خوزستان وجود دارد که به دلیل عدم اصلاح، سالانه افراد بسیاری را به کام مرگ می‌کشاند و بی‌شک رسیدگی به این مهم، مستلزم اهتمام بیشتر مسئولین ذیربط است.

این متخصص طب اورژانس افزود: بیمارستان گلستان اهواز، بزرگترین مرکز ارجاع مصدومان حوادث، به ویژه حوادث ترافیکی در جنوب غرب کشور با تجهیزات و امکانات پیشرفته به شمار می‌آید و از مجرب‌ترین کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بهره می‌جوید.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.