×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
در خوزستان تعطیلی کرونایی نداریم / صنوف رعایت کنند تا متضرر نشوند

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختاته سیر بیماری در خوزستان رو به کاهش است اما این موضوع به منزله این نیست که دچارعادی انگاری شویم بلکه باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرلوحه امور باشد.

وی افزود: در این دوره نسبت به ادوار گذشته اعمال محدودیت هوشمند در دستور کار است؛ در دوره گذشته در شهرهای قرمز همه گروه‌های صنفی جز گروه یک باید تعطیل می‌شدند اما در این دوره با اعمال محدودیت هوشمند هیچ تعطیلی در بخش، صنف یا حوزه‌ای اعمال نمی‌شود و تنها محدودیت اعمال می‌شود یعنی برگزاری اجتماع در شهرهای قرمز با ۳۰ درصد ظرفیت مکان مورد نظر برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: افق روشنی که اکنون در کشور باز شده، مستلزم این است که اصناف نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: همه باید مکلف شوند که به محدودیت‌های اعمال شده پایبند باشند در غیر این صورت قبل از هر چیز، صنوف متضرر می‌شوند و دیگر نمی‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و با مشکل مواجه می‌شوند.

حیاتی با بیان اینکه دیگر موضوعی به نام تعطیلی در هیچ حوزه‌ای در خوزستان نداریم، افزود: برخی مراکز تقاضای برگزاری آزمون استخدامی دارند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آزمون‌ها را برگزار گنند. دستگاه‌هایی که خواستار برگزاری آزمون استخدامی هستند، محل‌های برگزاری آزمون‌ها را به بهداشت معرفی کنند تا نیروهای بهداشت از این اماکن بازدید و پروتکل‌های بهداشتی مد نظر را اعمال کنند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی بیان کرد: فرماندارانی که پس از دو سه بار هنوز اقدامات تکمیلی را در این زمینه انجام نداده‌اند به قرارگاه نظارتی و عملیاتی مدیریت کرونا در خوزستان دعوت می‌شوند تا در این خصوص توضیح دهند زیرا ادامه این وضعیت پذیرفته شده نیست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: با مدیریت استاندار خوزستان و زحمات همه دست اندرکاران، تلاش می‌شود شرایط رو به مدیریت برود و سیر نزولی ادامه یابد تا به بهبودی کامل برسیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.