×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
روشنایی معابر اهواز هوشمند می‌شود

عبدالحمید عباس شیاری در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: همان گونه که شهرداری خدمات متنوعی در سطح شهر ارائه می‌دهد و به نوعی مشکلات شهر را حل می‌کند، ما نیز با توجه به کار تخصصی برق در خدمت هستیم تا با تعامل و هم‌افزایی تا حد امکان مشکلات شهر را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه اهواز بعد از تهران بزرگترین مصرف‌کننده برق در کشور است، گفت: کار شرکت‌های خدمات‌دهنده از جمله صنعت برق در شهرستان‌های مختلف به ویژه اهواز که دارای مسائل ویژه‌ای از جمله شرایط آب و هوایی و گرد و غبار است، ویژه‌تر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سعی می‌کنیم توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و شرکت توزیع برق اهواز منعقد کنیم تا حل مشکلات موجود تسریع و مسائل فنی و مالی کارهای آینده نیز انجام شود تا مردم از عواید آن بهره‌مند شوند.

شیاری بیان کرد: مردم توزیع برق را تنها با روشنایی می‌شناسند و این در حالی است که بسیاری از کارهایی در بخش‌های مختلف برق انجام شود، بسیاری مواقع از دید مردم مخفی خواهد بود. اکنون که مردم این صنعت را بیشتر در بحث روشنایی می‌شناسند باید به صورت ویژه نیز به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل موجود قابل حل هستند، افزود: پیشنهاد می‌شود کمیته مشترک شهرداری و برق تشکیل شود تا مسائل فنی و اقتصادی در این کمیته مطرح شود و کارها به ویژه در بحث توسعه شهری با سرعت مناسب پیش برود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه برای اولین بار هوشمندسازی روشنایی معابر اهواز اجرا خواهد شد، گفت: با اجرای این پروژه می‌توان در برخی ایام روشنایی را تعدیل کرد و در برخی اوقات نیز از کل روشنایی شهر استفاده کرد بنابراین با این کار علاوه بر مدیریت مصرف، رضایت‌مندی مردم نیز ایجاد می‌شود.

وی در خصوص احتمال نوسانات برق در تابستان سال آینده گفت: سیاست وزارت نیرو این است که نیروگاه خاصی وارد مدار شود. امیدواریم سال آینده با کمترین مشکلات، تابستان را پشت سر بگذاریم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.