×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
ممانعت از نمونه‌گیری ۲۴۷ نفر واکسن نزده در مراکز بهداشت شرق اهواز

امراله مردانی بیان کرد: این افراد کسانی هستند که واکسن نزده و نسبت به واکسیناسیون بی اعتنا هستند اما  به مراکز نمونه‌گیری مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا، افرادی که واکسن دریافت نکرده باشند در صورت بروز علایم باید با هزینه شخصی  و در مراکز خصوصی نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که نزدن واکسن موجب انتقال بیماری در سطح جامعه می‌شود لذا از افراد جامعه هدف درخواست داریم نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی روند ابتلا به کرونا را در اهواز کاهشی بیان کرد و ادامه داد: اکنون تعداد مراجعه روزانه به مراکز منتخب بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر است و امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون شاهد کاهش موارد بیماری در خوزستان باشیم.

مردانی، با اشاره به پوشش ۶۵.۴ درصدی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در شرق اهواز گفت: تاکنون ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان حوزه شرق اهواز یک دز و ۱۴ هزار و ۷۵ نفر ۲ دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۸۴ هزار دز واکسن کرونا در شرق اهواز تزریق شده افزود: ۸۴ درصد افراد بالای ۱۲ سال یک دز و ۵۹ درصد هر ۲ دز را دریافت کرده‌اند. همچنین ۸۷.۲ درصد افراد بالای ۱۸ سال یک دز و ۶۵ درصد نیز ۲ دز را تزریق کرده‌اند.

اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.