×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
رعایت استاندارد باعث افزایش کیفیت محصولات تولید خوزستان شده‌است

رضا قیصی پور در جریان بازدید از شرکت پگاه خوزستان در شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکرد استاندارد کمک به واحدهای تولیدی برای تولید محصول با کیفیت و استاندارد است ضمن اینکه رعایت استاندارد در توزیع نیز مورد توجه است.
وی به بازدید خود از ۲ شرکت روغن ساعی دزفول و پگاه خوزستان اشاره کرد و گفت: تعامل خوب این ۲ واحد بزرگ تولیدی با اداره کل استاندارد باعث ارتقا کیفیت محصولات تولیدی شده است.

قیصی پور با بیان اینکه شرکت پگاه خوزستان  با رعایت شاخص های استاندارد در چرخه تولید و توزیع محصولات موفق عمل کرده است.گفت: در بازدید کارشناسی از این شرکت مقرر شد ارتباط تنگاتنگی در حوزه فنی و تخصصی ؛ آزمایشگاه و استاندارد سازی با این اداره کل برقرار شود.

وی با تشریح وظایف اداره کل استاندارد خوزستان در زمینه تحقق شاخص‌های عملکردی در بخش تولید ؛ کنترل بازار همچنین نظارت گفت:  نظارت در زمینه نصب آسانسور، وسایل  شهربازی‌ و جایگاه های عرضه سوخت به خوبی از سوی این اداره کل در حال انجام است ضمن اینکه در زمینه واردات و  صادرات از مرزهای استان خوزستان نیز اداره کل استاندارد با رصد مرزها اشراف کاملی از نظر استاندارد بر محصولات وارده و صادره دارد.

وی افزود: این اداره کل حسب وظایف در زمینه تدوین شاخص‌های استاندارد و  فعالیت‌های استاندارد سازی همچنین ترویج استاندارد برنامه های کوتاه مدتی را  تدوین کرده است.
رصد مرزهای خوزستان از سوی اداره کل استاندارد

مشاور مدیر کل استاندارد خوزستان نیز به رصد مرزهای استان خوزستان از سوی این اداره کل اشاره کرد و گفت: تمام کالاهای وارده و صادره از مرزهای بنادر آبادان ،خرمشهر و بندر امام در استان خوزستان از نظر استاندارد ارزیابی می شوند.
سیدصادق شریفی نسب به خبرنگار ایرنا افزود : طی امسال به دلیل کاهش حجم واردات ناشی از تحریم از مرزهای خوزستان ،حجم کالاهای نامرغوب وارداتی از گذرگاه های مرزی خوزستان کاهش یافته است.

وی افزود:طی امسال ۲ محموله برنج و ذرت دانه ای نامرغوب و غیر استاندارد از بندر امام مرجوع شد.
مشاورعالی مدیرکل استانداردخوزستان گفت:این کالاها شامل ۳ هزار و ۲۰۰ تن برنج و هزارتن ذرت دانه ای بودند که به دلیل غیر استاندارد بودن مرجوع شدند.
سیدحسین موسوی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از روند تولید،کیفیت،بازار،شیرخام همچنین فرآیند استانداردسازی در این شرکت ارایه کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.