×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
تالار اقتصاد بومی به رنگ وحدت و همدلی نخبگان رسانه ای و اجتماعی درآمد

انتخاب آگاهانه مردم نقش بسزایی در دستیابی به آرمان‌های یک جامعه دارد. آنچه که سبب می‌شود مردم روانه حوزه‌های انتخاباتی شده و برگه‌های رأی خویش را به صندوق‌ها بسپارند، امید است؛ امید به روشنایی فرداها که به همت نامزد منتخب شان می‌تواند محقق شود.
واقعیت این است که مردم بر اساس اطلاعاتی که از نامزدها به دست می‌آورند، دست به انتخاب می‌زنند.
 آنها به سخنرانی‌ها گوش داده و تراکت‌ها و بروشورها را می‌خوانند، به حرف‌هایی که از زبان افراد مختلف می‌شنوند، فکر می‌کنند و تحت تأثیر همه داده‌هایی که در معرضش قرار دارند، تصمیم می‌گیرند.
اما در این میان نباید از یاد برد که آنچه از رسانه‌ها در این زمینه دریافت می‌کنند هم نقشی بسزایی در انتخابشان خواهد داشت.
در همین راستا امروز بعدازظهر به فاصله سه روز به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در اهواز که برای تکمیل جمع سه نفره تمایندگان مردم اهواز ؛ حمیدیه و کارون برگزار می شود به دعوت مهتدس غلامرضا فروغی نیا  رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان  که از جمله پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه های استان می باشد و همواره دغدغه های اهالی رسانه را دغدغه های خود می داند و اتتخاب کاندیدای اصلح را مفید به حال مردم و رسانه ها قلمداد می کند به اتفاق جمعی از همکاران رسانه ای استان از سلایق مختلف سیاسی و قومی  در تالار روزنامه اقتصاد بومی؛ میزبان دکتر شبیب جویجری کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اهواز بودیم .
همان گونه که در سطور بالا لشاره کردم در این نشست صمیمانه شاهد حضور اهالی رسانه و صاحبان قلم از مدیرمسئول ودسردبیر گرفته تا نویسنده و روزنانه نگار و عکاس و بانوان فعال در رسانه با گرایش های سیاسی متنوع و اقوام مختلف بودیم .
همه آمده بودند تا پای سخنان  سیدشکرخدا موسوی نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دکتر شبیب جویجری کاتدیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم از حوزه اهواز و مهندس فروغی نیا رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان باشند.
اقای دکتر جویجری در این نشست صمیمانه از لزوم وحدت و همدلی نخبگان ؛ اقوام و شخصیت های متنفذ خوزستانی با هدف توسعه همه جانبه استان و رفع مشکلات مردم این خطه زرخیز گفت .
دکتر جویجری گفت : در صورت راه یابی به خانه ملت قول می دهم از تمامی ظرفیت ها؛ پتانسیل ها و سرمایه های اجتماعی استان و اهالی رسانه در قالب تشکیل دبیرخانه دائمی در جهت رفع دغدغه ها و چالش ها و مشکلات مردم این استان بهره ببرم.
جویجری اضافه کرد : در صورت پیروزی در انتخابات وعده های خود را به هیچ وجه فراموش نمی کنم و در جهت تقویت روحیه مطالبه گری و پرسش گری از مطبوعات استان با همه توان و انرژی خود حمایت می کنم تا رکن چهارم دمکراسی بتواند با مطالبه گری و پرسش گری نقش نمایندگان افکار عمومی را به خوبی ایفا کند.
در پایان شایسته است بار دیگر از مهندس فروغی نیا رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان  به جهت برگزاری این نشست صمیمانه و روشنگرانه تقدیر و تشکر کنم .
امیدوارم روز جمعه هر نتیجه ای که از آن حاصل شود خیر و برکت و سربلندی و تحقق مطالبات به حق مردم استان و شهرستان اهواز؛ کارون ؛ حمیدیه و باوی را به دنبال داشته باشد. انشالله
تالار اقتصاد بومی به رنگ وحدت و همدلی نخبگان رسانه ای و اجتماعی درآمد
تالار اقتصاد بومی به رنگ وحدت و همدلی نخبگان رسانه ای و اجتماعی درآمد
تالار اقتصاد بومی به رنگ وحدت و همدلی نخبگان رسانه ای و اجتماعی درآمد
تالار اقتصاد بومی به رنگ وحدت و همدلی نخبگان رسانه ای و اجتماعی درآمد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.