×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز فعال شده است

سید احمد موالی‌زاده جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت پخت نان در اهواز بیان کرد: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌ها با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان در اهواز فعال شده است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کرده بودند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند.

موالی‌زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شده و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: سال گذشته برای افزایش کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور یکصد مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان به منظور ترویج پخت و استفاده از نان سنتی انجام شد.

۶۰۰ واحد نانوایی در اهواز وجود دارد.

پخت نان بی کیفیت در اهواز موجب نارضایتی مردم این شهرستان شده که در این راستا اقداماتی برای بهبود پخت نان در حال انجام است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.