×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بیش از پنج هزار سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع آوری شد

محمود رضا یوسفی اظهار کرد: طرح ضربتی نخاله‌برداری، پاکسازی و نظافت عمومی معابر و خیابان‌ها توسط پرسنل خدمات شهری و با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز در سه نوبت کاری از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان نخاله برداری و پاکسازی محیطی شهر ادامه دارد.

وی افزود: در این عملیات از چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه بیل بکهو، هشت دستگاه خاور، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه تانکر شستشوی معابر استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از شناسایی محل‌های انباشت نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر آبادان خبر داد و گفت: پس از اجرای طرح مردم نتیجه نخاله‌برداری را خواهند دید و انتظار می‌رود هزینه‌ای که شهرداری متقبل شده، منجر به یک خروجی مثبت شود.

یوسفی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری بیان کرد: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری همیاری و مشارکت مردم در نظافت شهری و پاکیزه کردن شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی همچنین خواستار همکاری رسانه‌ها و شهروندان آبادانی به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح شد و اظهار کرد: بدنبال آن هستیم تا سیمای نازیبای که به دلیل وجود نخاله‌ها در شهر پدید آمده را پاکسازی و آن را برطرف کنیم ضمن اینکه در یکسال گذشته در زمینه زیباسازی منظر شهری اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام شده اما همچنان با شرایط ایده‌آل که مورد رضایت و در شان شهروندان آبادان باشد بسیار فاصله داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان بر ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه جمع‌آوری زباله و نخاله در میان شهروندان تاکید کرد و گفت: به منظور فراهم سازی زمینه مشارکت و همکاری مردم در معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله‌های ساختمانی، بخشی در سامانه ۱۳۷ تعریف شده که شهروندان می‌توانند از این طریق موارد را به اطلاع ضابطان شهرداری برسانند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.