×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات نصب بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان با حمایت دولت سیزدهم در آبادان شتاب گرفت

صابر علیدادی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح بزرگ و مهم آبرسانی برای مردم آبادان ، نصب و راه اندازی آب شیرین کن ها را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان دانست و اظهار کرد: احداث آب شیرین کن جدید آبادان در دستور کار شرکت آبفا خوزستان است.

وی از اجرا و وارد مدار شدن این دستگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بهبود کیفیت آب آشامیدنی آبادان با توجه به اینکه این شهر تحت تاثیر تبعات ناشی از خشکسالی و همچنین در مجاورت دریا قرار دارد؛ یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان استان است.

عملیات نصب بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان با حمایت دولت سیزدهم در آبادان شتاب گرفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حمایت های ویژه دولت سیزدهم و وزارت نیرو به منظور جذب سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی (شرکت پانا انرژی) به منظور راه اندازی تاسیسات آب شیرین کن جدید آبادان گفت: تلاش می شود تا مطابق با برنامه ریزی های انجام شده، با وارد مدار شدن این آب شیرین کن، با آغاز فصل گرما، تنش آبی در زمینه آب شرب شهروندان آبادان وجود نداشته باشد.

پیشرفت ۹۰ درصدی نصب آب شیرین کن آبادان

علیدادی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۰ درصد عنوان و اعتبار راه اندازی آب شیرین کن آبادان را چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل مشارکت بخش خصوصی اعلام کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: تاسیسات آب شیرین کن در محل تصفیه خانه ایستگاه ۱۱ آبادان نصب شده است.

وی میزان مصرف آب مشترکین آبادانی را ۱۶۰ هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان و افزود: با وارد مدار شدن این آب شیرین کن بخشی از نیاز آبی شهر آبادان با کیفیت مناسب تامین می شود.

عملیات نصب بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان با حمایت دولت سیزدهم در آبادان شتاب گرفت

ظرفیت آب شیرین کن آبادان ۲۲ هزار متر مکعب در شبانه روز است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.