×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
درخواست افزایش سهمیه شیر خشک برای ۹۷ هزار شیرخوار خوزستانی

دکتر حسین هادوی در نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته مشکلی در خصوص توزیع شیر خشک وجود نداشت اما از اواخر سال گذشته کمبود شیر خشک با برند نخست مورد استفاده مردم کاهش یافت و در نتیجه، تولید و موجودی شیر خشک‌های دیگر کاهش پیدا کرد و نیاز به آن بیشتر شد.

وی افزود: در خوزستان ماهانه ۱۶۰ تن معادل ۴۰۰ هزار قوطی شیر خشک با برندی که مورد اقبال عمومی است وارد می‌شد اما از ابتدای امسال ماهانه تنها حدود ۵۰ تن معادل ۱۰۰ هزار قوطی شیر خشک وارد خوزستان می‌شود و در نتیجه مردم مجبور هستند از برندهای دیگر استفاده کنند و بنابراین برندهای دیگر نیز دچار کمبود می‌شوند.

مدیر فرآورده‌های طبیعی و سنتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آماری که از ثبت احوال گرفتیم و کسریات از آن‌ها، در استان خوزستان حدود ۹۷ هزار شیرخوار داریم و در حال پیگیری هستیم تا سهمیه بیشتری برای استان خوزستان دریافت کنیم.

هادوی بیان کرد: مشکل در تامین شیر خشک، مربوط به تولید است و این مساله موجب شده است که این مشکل را به صورت مُسکن و موقت رفع کنند. در حال حاضر در واقع یک‌سوم نیاز به شیر خشک، موجودی داریم و مرتب در حال درخواست افزایش سهمیه هستیم و حتی به نهادهای امنیتی و دادستانی اطلاع می‌دهیم و پیگیری‌ها در این خصوص انجام می‌شود تا سهمیه بیشتری وارد خوزستان شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.