×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرآیند تعیین تکلیف محموله کولر قاچاق در خوزستان آغاز شد

علی دهقانی در حاشیه بازدید از انبارهای اموال تملیکی در اهواز افزود: فرآیند اجرایی رای صادره مبنی بر ضبط کولرهای گازی قاچاق به‌ نفع دولت از امروز آغاز شد و محموله مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شود.

وی بیان کرد: مقرر شد با توجه به چند بخشی بودن رأی صادره، کار کارشناسی از طرف اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی و تعزیرات حکومتی استان آغاز و کالاهای مربوطه تعیین تکلیف قانونی شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه فرد محکوم ۲ برابر ارزش ریالی کالاهای قاچاق جریمه نقدی شده است، گفت: از میزان جریمه در نظر گرفته شده، ۳۱۰ میلیارد ریال پرداخت و یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال باقی مانده نیز در مرحله وصول است.

وی تصریح کرد: تمامی اموال توقیف شده مربوط به قبل از سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر امسال باید تعیین تکلیف شود که این اقدام موجب جلوگیری از بروز ضرر به بیت المال خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری ۶۸ مورد از کالاهای قاچاق با توجه به نظریه اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی معدوم شده است افزود: ۱۴۶ مورد از کالاهای قاچاق کشف شده پس از سیر مراحل قانونی در سال جاری از طریق مزایده به فروش رسیده است.

۳۶ هزار کولر گازی اسپیلت در سال ۱۳۹۷ به جرم قاچاق در خوزستان کشف و ضبط شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.