×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت لوله سازی اهواز و شرکت پترو امید آسیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند

این تفاهم نامه امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در حاشیه اولین روز از نمایشگاه بین المللی نفت در تهران توسط رضا چراغی کوتیانی مدیرعامل شرکت پترو امید آسیا و محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به امضا رسید.

تولید لوله های مورد نیاز پروژه های نفتی و گازی شرکت پترو امید آسیا، انجام پوشش لوله های ساخته شده در کارخانه های پوشش لوله سازی اهواز و استفاده از توان حمل و نقل ریلی و جاده ای لوله سازی اهواز در پروژه های اخذ شده توسط شرکت پترو امید آسیا از جمله اهداف مورد نظر امضای این تفاهم نامه است.

همچنین استفاده از توان فنی و کارشناسی شرکت لوله سازی اهواز در پروژه های اخذ شده توسط شرکت پترو امید آسیا و استفاده از توان بازاریابی و فنی شرکت پترو امید آسیا در اخذ پروژه های نفتی و گازی از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه است.

براساس این گزارش شرکت پترو امید آسیا تامین کننده لوله های نفتی مورد استفاده در منطقه دارخوین است و قرار است همکاری هایی نیز برای صادرات محصولات میان طرفین این تفاهم نامه انجام شود‌.

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در حال برگزاری است.

گقتنی است شرکت لوله سازی اهواز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه با حضوری فعال در سالن شماره ۵ غرفه شماره ۵۱۶ از ساعت ۸ الی ۱۵ در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی به معرفی آخرین دستاوردهای خود در عرصه تولید انواع لوله‌های فولادی می پردازد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، ۵ میلیون متر مربع پوشش خارجی(جداره بیرونی) و ظرفیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی(جداره درونی)، بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.