×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
قول وزیر کشاورزی برای پرداخت مطالبات گندمگاران خوزستانی از امروز

سید کریم حسینی در خصوص پیگیری پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی اظهار کرد: در صحبت‌هایی که روز گذشته با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم، اعلام شد که دولت برای مطالبه گندمکاران حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص داده است و ۱۵ هزار میلیارد تومان دیگر نیز ظرف مدت یک روز آینده به این عدد افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی افزود: با توجه به اینکه خوزستان، استان اول برداشت گندم کشور است، باید پرداخت مطالبات کشاورزان خوزستانی در اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس وعده‌ای که وزیر جهاد کشاورزی داده از باقی مانده مطالبات خرید تضمینی گندم از کشاورزان براساس نرخ مصوب سال ۱۴۰۲ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

حسینی عنوان کرد: مبلغی که تاکنون به کشاورزان استان پرداخت شده براساس نرخ خرید تضمینی سال گذشته بوده اما با توجه به وعده وزیر جهاد کشاورزی از امروز تا پایان هفته جاری مطالبات کشاورزان براساس نرخ مصوب سال ۱۴۰۲ با اولویت کشاورزان خوزستان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به نقش استان خوزستان در تولید گندم کشور این پرداخت‌ها انجام و مطالبات کشاورزان خوزستانی در این زمینه با توجه به قول‌ها و وعده‌های داده شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.