×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
بازرس کل ویژه خوزستان: محدودیت و معذوریتی برای مبارزه با فساد وجود ندارد

محمد آقاجری در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه افزود: با هر گونه فساد که در استان محرز شود برخورد خواهیم کرد تا شاهد بهبود و سلامت اداری باشیم.

وی برخورد با فساد و مظاهر آن را بخشی از حقوق و مطالبات مردم بیان کرد و افزود: در صورت احراز هر گونه تخلف ، جرم یا ترک فعل مدیر یا دستگاه اداری ، مستندات آن به دادگاه ارسال می‌شود تا برخورد قانونی و قضایی با آن صورت گیرد و سازمان بازرسی استان در برخورد قضایی با تخلفات و انحرافات ، نگاه و ملاحظات سیاسی ندارد.

آقاجری همراهی اصحاب رسانه با سازمان بازرسی در شناسایی فساد، مشکلات و نواقصی احتمالی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی ، مطالبات و دغدغه‌های مردم را طرح می‌کنند و در فرایند نظارت و پاسخگویی دستگاه‌های نقش مثبت و تعیین‌کننده‌ای دارند.

بازرس کل ویژه استان خوزستان درادامه با بیان اینکه این سازمان برای ارتقای سلامت اداری و اصلاح امور گام های مهمی برداشته است، افزود: مهمترین بخش نظارت، بازرسی معاملات دستگاه‌های دولتی و رعایت قوانین با هدف پیشگیری از تخلفات و فساد است.

آقاجری تصریح کرد: البته از رسانه‌ها انتظار است ایجاد ابهام نکنند تا موضوع یا مساله‌ای که در جامعه مطرح است بتوانیم بدون حاشیه حل و فصل شود.

اول تا هفتم تیر هفته قوه قضاییه است و دستگاه‌های زیرمجموعه این قوه نشست های خبری به منطور تنویر افکار عمومی و ارائه عملکرد برگزار می کنند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.