×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
شیوه منافقان، نشان دادن مسائل با دروغ و نیرنگ است

علی اکبر حسینی محراب در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه از اولیا خدا آموخته‌ایم شیوه و راه زندگی ما شهادت است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس روزانه تا ۳۰۰ شهید را تشییع می‌کردیم و خللی در اراده‌های مردم و خانواده‌ها به وجود نیامد.

وی در ادامه ضمن تسلیت و تبریک شهادت “محمد قنبری” به مردم ایذه و باغملک، مجموعه انتظامی، همرزمان و خانواده‌اش، گفت: این شهید والا مقام و نام خانواده محترمش امروز در کنار پیامبر و ائمه قرار دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: شهید با شهادت خود وارد حریم پروردگار می‌شود یعنی خریدار خون شهید، خدا است و آیا مشتری بهتر از خدا وجود دارد؟

وی با بیان اینکه محمد قنبری با زندگی پاکی که داشت به شهادت رسید، عنوان کرد: زندگی شهید محمد قنبری الگو است و نشان داد از همه ما مسئولان جلوتر است.

حسینی محراب افزود: جان ما فدای نظام و دین خدا باد و امروز با خون این شهدا از نظام و امنیت مردم دفاع می‌کنیم و راه وسطی نداریم؛ یا باید یزیدی باشیم یا حسینی که امروز صحنه حق و باطل روشن و واضح است.

وی گفت: شیوه منافقان از ابتدای اسلام و همچنین در طول انقلاب این بوده است که با دروغ و نیرنگ مسائل را نشان می‌دهند که جاهلان فریب بخورند و به اقدامات ناگواری دست بزنند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: همه انسان‌ها می‌میرند و این شهیدان هستند که عمر و سرنوشت خود را به بهترین طریق و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

حسینی محراب با بیان اینکه خوزستانی‌ها مایه افتخار هستند، تصریح کرد: اگر قرار است که جان خود را از دست دهم چه چیزی بهتر از آنکه خود را به خدا تقدیم کنم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.