×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پرونده حادثه اخیر ایذه در مرحله مقدماتی و تحقیق است

علی دهقانی شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین وداع با پیکر سروان شهید محمد قنبری افزود: به محض تکمیل تحقیقات پرونده ، جزییات دقیق این حادثه تاسف بار از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: به طور قطع پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات کامل، با مسببان این حادثه برخورد قضایی خواهد شد.

در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر، استاندار، رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مرزبانی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

براساس برنامه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری فردا /سه شنبه/ در شهر ایذه برگزار می‌شود و سپس پیکر این شهید برای تشییع و تدفین به زادگاهش، باغملک و صیدون انتقال خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان باغملک نیز پیش از این با صدور پیامی مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان را به حضور پرشور در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید امنیت و آرامش فراخواند.

سروان “محمد قنبری”، شهید مدافع امنیت و آرامش بعداز ظهر یکشنبه (دیروز) توسط فردی با هویت معلوم و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به طور غافلگیرانه و وحشیانه زیرگرفته شد و در دم به شهادت رسید.

مهاجم پس از اینکه یک سرباز وظیفه را با خودرو سواری مصدوم کرده بود در جریان تیراندازی مدافعان امنیت مجروح و در ساعتی بعد در بیمارستان ایذه فوت کرد.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ سال و کوچکترین فرزندش نیز ۲ ساله هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.