×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ورود دادستان خوزستان به حل مشکل تاسیس نیروگاه هشت مگاواتی اهواز

دادستان مرکز استان ،معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان و جانشین معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه و اقتصاد مقاومتی، از نیروگاه درحال تاسیس برق اهواز که به علت عدم راه‌اندازی تاسیسات آن، از سال ۹۶ معطل مانده بود، بازدید کردند.

دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان در این بازدید بر ضرورت توجه به تولید و اشتغال در کشور و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و رفع موانع حقوقی و قضایی واحدهای صنعتی وتولیدی، هدف دستگاه قضایی استان است که برای تحقق آن نیاز به همراهی و همکاری بیشتر همه دستگاه‌هاست.

صادق جعفری چگنی گفت: حمایت‌های قضایی از تولید موجب رشد سرمایه‌گذاری در استان و به موازات آن توسعه اقتصادی، رشد اشتغال و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با تاکید بر همکاری بانک‌ها و موسسات مالی در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی تازه تاسیس و نیز واحدهایی که قصد توسعه خطوط تولید را دارند، گفت: مشکلاتی در فرآیند صدور مجوزها، تخصیص زمین، اعتبارات بانکی و نقدینگی در گردش واحدهای تولیدی وجود دارد که دستگاه‌های نظارتی اجرایی باید نسبت به پیگیری تا رفع آن‌ها اقدام کنند.

جلسه فرعی ستاد پیگیری و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان در جریان این بازدید برگزار شد و مشکلات و موانع این طرح بررسی شد.

مقرر شد پیمانکار سریعا نسبت به راه‌اندازی تاسیسات اقدام کند تا این نیروگاه به زودی وارد مدار تولید برق استان شود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.