×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
بی میل و پر اشتها ! / حکایت فردی که می‌گفت رغبتی به شهردار شدن ندارم !

رهیاب نوشت: شهردار اهواز که ابتدا اعلام کرده بود رغبتی برای آمدن به اهواز و پذیرفتن مسوولیت نداشته، این روزها دربرابر انتقادات و اسناد مالی فاش شده از شهرداری، سکوت کرده است.

انتقادات فعالان اجتماعی و برخی اعضای شورای شهر از بی‌انضباطی و تخلفات مالی شهرداری اهواز در هفته‌های اخیر با افشای اسناد مناقصات ترک تشریفات همراه شد؛این اسناد نشان می‌دهد خریدهای هنگفت و پروژه‌های غیر ضروری متعددی به پیمانکاران اصفهانی و غیر بومی به صورت ترک تشریفات واگذار شده است.

اسفند گذشته هم اسناد اختصاص ۲۰میلیارد ریالی مزایا برای شهردار اهواز در لایحه بودجه منتشر شد که از سوی او تکذیب نشد.

رضا امینی پس از ناکامی در انتخابات شورای شهر اصفهان،در شهریور ۱۴۰۰ به عنوان شهردار اهواز برگزیده شد و چندی بعد در جمع دانشجویان گفت: رغبتی به آمدن به اهواز نداشتم و برای قبول مسئولیت به شورای شهر گفتم که شاید ۵۰ نفر هم با خود از اصفهان یا هرجایی بیاورم؛خوشحال می‌شدم اگر شرایطم را قبول نمی‌کردند و نمی‌آمدم.

او افزود: در آن زمان به شورا گفتم افرادی که میخواهم به اهواز بیاورم،مانند خودم رغبتی به آمدن به شهر اهواز ندارند؛چون اهواز مشکلاتش زیاد است و در شرایط اب وهوایی آن هرکسی نمی‌تواند دوام بیاورد؛مخصوصا کسی که در اصفهان با آن زیبایی و تمیزی و امکانات زندگی کرده باشد،

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.