×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تشکیل کمیته تعیین تکلیف خانه‌های بدون سند منطقه خروسی اهواز

مجتبی فراهانی بیان‌کرد: کمیته‌ای شامل مسئولان محلی، استاندار خوزستان، فرماندار اهواز و معتمدان این محل تشکیل شده تا برای تعیین تکلیف ساخت و سازها و خانه‌های بدون سند منطقه خروسی اهواز تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه کمیته مذکور مستندات ساکنان منطقه در خصوص ساخت و ساز و همچنین مدت سکونت آنها را بررسی می کند بیان‌کرد: پس از انجام این بررسی ها در خصوص صدور اسناد مالکیت برای اهالی تصمیم گیری خواهد شد.

فراهانی با بیان اینکه صادر نشدن سند واحدهای مسکونی در این‌منطقه سال‌ها برای اهالی مشکلاتی را ایجاد کرده است افزود: مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی نسبت به تعیین تکلیف اموال غیر منقول در سال جاری اهتمام ویژه دارند.

رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهارکرد: ۱۱ هکتار اراضی بدون سند در منطقه خروسی (مدرس) اهواز وجود دارد که از گذشته در این منطقه ساخت و سازها انجام شده و به مرور توسعه یافته است.

مجوز صدور سند برای ۳۰۰ پلاک در منطقه خروسی اهواز

وی گفت: سازمان اموال تملیکی و مسئولان استانی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تعیین تکلیف زمین‌های این منطقه انجام داده‌اند و در حال حاضر تفکیک زمین در این منطقه انجام شده و تا کنون مجوز صدور سند برای ۳۰۰ پلاک اخذ شده است.

فراهانی بیان‌کرد: تلاش می‌شود برای ساکنان این‌ منطقه که اغلب از قشر متوسط رو به پایین هستند؛ سند صادر شود.

جمعیت مناطق حاشیه نشین شهرستان اهواز ۴۰۰ هزار نفر برآورد می شود که سکونتگاه های آنها فاقد سند رسمی است.

رئیس هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور به منظور تعیین تکلیف اراضی بدون سند منطقه خروسی اهواز به استان سفر کردند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.