×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
هشدار نیروی انتظامی خوزستان نسبت به کلاهبرداری با فروش اقساطی خودرو

سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وصول چند فقره پرونده کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش خودرو، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده ها شکات پس از مشاهده آگهی فروش خودرو به صورت اقساطی به متهم مراجعه و پس از توافق اولیه اقدام به پرداخت مبلغ تقریبی ۵۰ درصد مورد معامله کرده و در زمان مشخص شده جهت تحویل خودرو مراجعه که با وعده های واهی مواجه می‌شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات خاص پلیسی و بررسی دقیق پرونده، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس و در مواجهه با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابی، هفت فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به شیوه و شگرد خرید و فروش اقساطی خودرو از طریق درج آگهی در سایت دیوار معترف شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: شهروندان آموزش‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام،خرید و فروش خودرو را در نمایندگی های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.