×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
افزایش ۲۷ برابری بودجه تعیین شده برای خوزستان توسط دولت در دور دوم سفر رئیس جمهور

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مدیران در محل استانداری بیان کرد: بودجه‌ تعیین شده دولت در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان ۱۸۰ هزار میلیارد ریال است که با درنظر گرفتن میزان سرمایه و اعتبار اختصاصی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها در این سفر برای استان، این رقم به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی گفت: این رقم به این بزرگی می تواند بسیاری از مشکلات و پروژه ها استان را به سرانجام برساند اما تحقق آن درگرو برنامه ریزی و همکاری بین مدیران و سرمایه گذاران است.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت جذب نیرو در دستگاه های مختلف افزود: افراد متخصص با توجه به نیاز دستگاه‌ها از طریق آزمون باید استخدام شوند و هیچ دستگاهی اجازه ندارد خارج از این رویه نیروی انسانی اضافه کند.

حسینی محراب در خصوص تثبیت اشتغال و بودجه‌ها در استان افزود: بخش مسکن به جهت فعالسازی شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی موتور محرک اشتغال است و با تغییراتی که در اداره کل مسکن انجام می شود باید بتوانیم موتور محرک و پیشران قوی در این زمینه داشته باشیم.

وی همچنین بر شناخت راهنماهای داخلی و خارجی در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: باید قرارگاه گردشگری در استان ایجاد شود تا این بخش به منبعی برای کسب درآمد در استان تبدیل گردد.

حسینی محراب با بیان اینکه تجارت در استان باید تسهیل شود ادامه داد: دولت و بخش خصوصی باید کنار یکدیگر در بحث اشتغال همکاری کرده و اطلس اشتغال ایجاد شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر تشکیل مجتمع‌های تولیدی در استان اظهارکرد: لازم است از تجربه‌ استان‌های دیگر در زمینه اشتغال بهره‌گیری شود و قرارگاه هایی درکنار شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد شود تا شاهد حضور فعال تر بخش خصوصی در اقتصاد استان باشیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست رضا نجاتی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معارفه و از زحمات محمد صفری نیز قدردانی شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.