×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید فطر در اهواز

سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: در جهت هرچه باشکوه‌تر برپا شدن نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش، پلیس محدودیت‌های تردد را در محدوده‌های مکان اختصاصی برای برپایی نماز عید فطر پیش‌بینی کرده که لازمه اجرای آن همکاری شهروندان است.

وی با بیان اینکه محل نماز عید فطر در اهواز ضلع شمالی تقاطع پاداد جنب حوزه علمیه تعیین شده است، افزود: از ساعت یک بامداد عید فطر (۲ اردیبهشت‌ماه) در مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس، رفت و برگشت و کلیه دسترسی‌های منتهی به این قسمت مسدود و منع تردد صورت خواهد گرفت و با مشاهده هر گونه توقف در محل یاد شده، پلیس اقدام به انتقال آن خودرو خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: مسیر جایگزین؛ خیابان پیروزی (کمپانی) در جهت شمالی جنوبی و بالعکس و خیابان اباذر (زند) در جهت شرقی غربی و بالعکس پیش‌بینی شده که با توجه به عرض محدود این معابر از نمازگزاران تقاضا می‌شود در جهت روان‌سازی ترافیک از توقف وسایل نقلیه خود در این مسیرها جدا خودداری کنند.

سرهنگ کریمی‌زاده افزود: سازمان اتوبوسرانی برای تمامی مناطق شهری اهواز اتوبوس‌های خط واحد را آماده کرده است بنابراین از حضور با خودروی شخصی با توجه به نبود وجود فضای پارک مناسب اجتناب شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.