×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مردی برای تمام فصول

مرحوم حاج ابراهیم را از سال ۶۷ و در زمان استانداری دکتر محسن میردامادی شناختم،ان زمان که به عنوان اولین فرماندار شوش انتخاب شذ، مردی توانا که گفتگو و تعامل اولین خصیصه او بود و همین ویژگی عامل موفقیت او در جذب افراد میشد،باحوصله گوش میداد و با منطق و استدلال افراد را جذب می کرد.

در آن زمان امام جمعه شوش آقای صدقی بود که او هم مردی معتدل بود، حضور این دو در کنار هم باعث شد که انتقال شوش از بخشداری به فرمانداری و انجام امور و خدمات دهی به مردم با سرعت و بخوبی پیش رود،

در دوره پسا میردامادی و آمدن تولایی، حاج ابراهیم از فرمانداری کناره گیری نمود و به وظیفه اصلی خود یعنی تربیت نسل جوان به آموزش و پرورش برگشت
از ۶۸ تا ۷۵ ارتباط ما کاهش پیدا کرد

تا انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ که عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی آقای سید محمد خاتمی شد و با فعالیت و برنامه ریزی و گشایش ستاد عشایر ، نقش بسیار تعیین کننده ای در جذب مردم عرب خوزستان ایفا کرد چنانچه ستاد عشایر عرب واقع در کمپلو بیشترین مراجعات مردمی و فعالیت را در اهواز داشت.

پس از حماسه دوم خرداد و انتخاب سید محمد خاتمی ، اعضای شورای ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در استان جهت ادامه فعالیت‌های سیاسی اقدام به راه اندازی تشکلی با نام مجمع نیروهای خط امام نمودند که حاج ابراهیم از منتخبین ۱۵ نفره این تشکل گردید.

پس از آن و با تشکیل جبهه مشارکت ایران اسلامی ، آقای عامری یکی از اعضای ۷ نفره این تشکل در استان انتخاب گردید،

پس از انتخابات اولین دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز ایشان به عنوان مشاور فرهنگی شهرداری اهواز برگزیده شد.
او در اخرین فعالیت رسمی سیاسی اش عضو سه نفره شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان بود.

مرحوم عامری همیشه به عنوان یکی از ستون ها و محورهای اصلی اصلاحات در خوزستان بود و مورد مشورتِ بزرگان اصلاحات در کشور بود و در استان به دلایل ویژگی های شخصیتی مورد توجه و اتکای نیروهای سیاسی قرار می گرفت .

زندگی ساده و صبر و حوصله اش و همچنین واقع بینی های سیاسی مرحوم حاج ابراهیم ، از او چهره ای مقبول و مورد اعتماد مردم ساخته بود .
در خدمت به مردم تا اخرین روزهای زندگی اش لحظه ای تردید ننمود .

درگذشت او موجب تالم همگان شد . جا دارد به نوبه خود،به مردم اهواز ،خوزستان, خانواده معزز و دوستانش صمیمانه تسلیت عرض کنم .
روحش شاد ، یادش همیشه در دلِ مردم خوزستان و اهواز ماندگار خواهد بود .

یکم اردیبهشت ۱۴۰۲
سید صدرالدین مرتضوی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.