×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
همکاری دادگستری خوزستان با نمایندگان قشرهای مختلف/ عمده مشکلات مردم در حوزه شهرداری و آبفا

علی دهقانی در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم در اهواز بیان کرد: به جهت اینکه مردم از پیگیری مشکلات توسط دادگستری مطلع باشند، مقرر شد که نمایندگان آنها در جلسات دعوت شوند تا خروجی پیگیری‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر دادستان ها با مردم در استان افزود: حضور در میزهای خدمت مساجد و نماز جمعه و ملاقات با مردم و بازدید از نقاط مختلف به‌ویژه مناطق محروم استان به منظور شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنان از برنامه‌های ویژه دادگستری استان است که به صورت مستمر ادامه دارد.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: شنیدن مشکلات، موضوعات اجتماعی و اطلاع داشتن از مسائلی که مردم با آن درگیر هستند از دیگر اهداف ملاقات حضوری با مردم است.

دهقانی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات مردم در جلسه حقوق عامه مورد بررسی قرار می گیرد افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حقوق عامه همواره مورد تاکید قرار گرفته و از مطالبات جدی ایشان است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه عمده مشکلات مردم در حوزه خدمات مربوط به ۲ نهاد شهرداری و شرکت آب و فاضلاب است، اظهار داشت: این موضوع نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت و در جلسات مربوطه پیگیری می شود.

ملاقات حضوری با مردم از سوی رییس کل دادگستری خوزستان و دادستان ها در استان در راستای اجرای سند تحول قضایی و تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه در خصوص دیدار مستقیم مسئولان قضایی با مردم در مساجد در حال انجام است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.