×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
کلاهبرداری با رسید جعلی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت ناشناس پس از حضور در مغازه با ارائه رسید ساختگی، مدعی واریز وجه شده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه پلیس آگاهی مشخص شد، خریدار پس از حضور در مغازه طلافروشی و لوازم جانبی موبایل و جلب اعتماد فروشندگان با ارائه رسید ساختگی ادعا می‌کند که وجه را به حساب آن‌ها واریز کرده و در نهایت اجناس را خریداری می‌کند ولی پس از گذشت چند ساعت پولی به حساب فروشندگان واریز نشده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان پس از اخذ اظهارات شکات و انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی هویت متهم را در یکی از شهرستان‌های تابعه استان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، فرد کلاهبردار را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی مدارک شناسایی جعلی کشف شد، گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، تاکنون به کلاهبرداری از سه نفر به مبلغ یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده است.

سرهنگ دریکوند با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، افزود: شهروندان باید سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

 

منبع؛ ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.