×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
سرمایه گذاری در پایین دست صنعت فولاد باید انجام شود

علی اکبر حسینی محراب در آیین آغاز عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولادسازی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران بیان کرد: اگر سرمایه‌های کشور در مسیر صحیح انجام شود؛ شرایط رفاه برای مردم فراهم می شود و باعث شادی و رفاه در جامعه می شود

وی با اشاره به تعداد شهدای صنعت فولاد و گروه ملی صنعتی فولاد ایران بیان کرد: صنعت فولاد و گروه ملی ،شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرد و وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داد؛ اکنون ما باید هر چه در توان داریم برای آن‌ها انجام دهیم.

استاندار خوزستان افزود: کشور باید به اوج تولید برسد تا نیاز خارجی نداشته باشیم؛ و باید بر رشد تولید در پائین دست فولاد تمرکز شود.

وی گفت: جهت گیری رشد استان با صنایعی همچون فولاد آغاز شده است و باید مسیر صادرات به سمتی حرکت کند که صنایع پایین دست سهم بسزایی در صادرات کشور داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: از تکنسین‌های حرفه‌ای در گروه ملی درخواست می‌شود کمک کنند تا صنایع پایین دست فولاد رشد و رونق یابد.

عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد سازی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران اکنون با ظرفیت سالیانه یک میلیون و ۴۳۵ هزار تن فرآورده های فولادی و ۴۳۰ هزار تن شمش فولادی ضمن تأمین بخش عمده ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.