×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مشارکت خوزستان در عملیات امدادرسانی به استان چهارمحال وبختیاری ادامه دارد

محمد خانچی بیان‌کرد: بارش برف در چهارمحال وبختیاری باعث انسداد راه‌های ارتباطی روستایی و اختلال در زندگی مردم مناطق مختلفی از این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در امر امدادرسانی به این استان فعال است افزود: باتوجه به دستور استاندار خوزستان مبنی بر کمک و امداد رسانی فوری، اعزام تجهیزات امدادی به استان چهارمحال وبختیاری انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: امکانات، تجهیزات و ماشین آلات از خوزستان برای کمک به مشکلات پیش آمده بر اثر بارش برف به استان چهارمحال وبختیاری و منطقه کوهرنگ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند.

خانچی ادامه‌داد: این خدمات رسانی تا زمان نیاز در استان چهارمحال وبختیاری ادامه خواهد داشت و در این زمینه هیچگونه مشکلی در تامین نیرو و یا تجهیزات امدادی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خوزستان به عنوان استان معین چهارمحال وبختیاری در شرایط بحرانی دیگر نیز به این استان امدادرسانی کرده است گفت: نیروهای امدادی و ماشین آلات اعزامی استان خوزستان برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم استان چهارمحال وبختیاری و کوهرنگ تا پایان عملیات برف روبی حضور خواهند داشت.

بارش شدید برف در روزهای اخیر باعث مسدود شدن مسیرهای روستایی استان چهارمحال وبختیاری شده و وزیر کشور نیز دستور بازگشایی هر چه سریعتر راه‌ها و امدادرسانی به مردم این استان را داده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.