×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
اجرای شبکه آبرسانی مواکب در پایانه‌های مرزی شملچه و چذابه

محمدرضا کرمی نژاد اظهار کرد: یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرزهای چذابه و شلمچه هزینه شده است.

وی افزود: شبکه آب شرب مواکب در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه در خوزستان اجرایی شده و آب مورد نیاز زائران اربعین حسینی در این پایانه‌های مرزی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان اینکه چهار مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در تاسیسات آبرسانی شلمچه و چذابه احداث خواهد شد تا آب شرب مواکب پایدار باشد، گفت: خط انتقال آب در پایانه مرزی چذابه و شلمچه تکمیل شده، پمپ‌ها و مخازن سرویس و تعمیر و زیرساخت لازم برای تأمین آب شرب باکیفیت و پایدار برای ۵ میلیون زائر اجرا شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: امسال همچنین شبکه فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه اجرایی شده و مشکل چندین ساله فاضلاب در این پایانه مرزی برطرف شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: شبکه فاضلاب پایانه مرزی چذابه به منظور جمع ‌آوری پساب تولیدی نیز تکمیل و لایروبی شده و بر این اساس در بخش فاضلاب در ایام اربعین آمادگی لازم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در بحث آب و فاضلاب مرزهای شلمچه و چذابه، وضعیت این مرزها برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.