×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
تفکری جامد در مخالفت با نشاط اجتماعی

این مطلب را در شرایطی می نویسم که برای بار چهارم از زمان شیوع کرونا تا به امروز به کرونا مبتلا شدم. همه ی نشانه ها و علائم و شواهد ابتلا به سویه ی جدید کرونا را دارم و با اینکه سه بار هم واکسن آسترازنکا زدم گویا این ویروس بد پیله قصد جان ما را کرده و تا ما را نکشد رهایمان نمی کند.

فعلن که با همین قرص و مرص ها و چای و نوشیدنی و این داستان ها دارم مقاومت می کنم. خیلی دل و دماغ نوشتن ندارم ولی به موضوع کنسرت سیروان در سینما هلال اهواز و لغو کنسرت وی خواهم پرداخت. هر چند که به شخصه به کنسرت موسیقی به این سیاق و سبک کمترین علاقه ای ندارم و به کمتر از موسیقی سنتی ایرانی و کنسرت خوانندگانی شهرام ناظری و حسام الدین سراج رضایت نمی دهم؛ ولی چه کسی گفته که من صلاحیت دارم سلیقه و پسند خودم را به عموم مردم تعمیم بدهم؟! کما اینکه هیچ فرد دیگری نیز نمی تواند بگوید این موسیقی بد است یا خوب است و آن چه من می اندیشم و می پسندم را همگان باید بپسندند!

مشخص شده است که یک تفکر جامدی با شادی و خوشحالی و تفریح و ساعتی فاصله گرفتن از دغدغه ها و به مشکلات و گرفتاری های مردم فاصله گرفتن ، مخالفت می ورزند و این حرکات آنها هیچ نامی بجز تفکر و اندیشه ی طالبانی و رویگردانی از نگاه رحمانی دین مبین اسلام ندارد.

وگرنه یک گروه موسیقی که با مجوز خود دولت ابراهیم رییسی که دولتی است اصولگرا و همسو با تمام ارکان حاکمیت ، می خواهد بعد از دو سه سال غم و اندوه و شرایط حاد و بسته ی فعالیت های عمومی به دلیل کرونا ( با وجود اینکه کرونا به طور کامل هم از بین نرفته و کماکان ادامه دارد ) چرا باید با تحرکات خودسرانه ی یک عده و به شکلی نامناسب و زشت تعطیل شود؟!

اگر بحث پیشگیری از ابتلای مردم به کروناست ، باید تمام فعالیت های عمومی نظیر جلسات رسمی استانداری و فرمانداری و دیگر نهادها و تمام مراسم های متعدد عمومی در سطح کشور تعطیل شود و به صورت فرمان عمومی ابلاغ شود که هیچ تجمعی حتا نماز جماعت نیز برگزار نشود. هیچگونه مناسک مذهبی و ملی برگزار نشود. هیچ مراسم افتتاح و اختتام و پاسداشت و جشن و عزایی برگزار نشود و همه تابع نظرات دولت باشند و فقط و فقط دولت باید در این رابطه تصمیم بگیرد. ولی وقتی ما شاهد دوگانگی و تناقض در همه چیز هستیم، بدیهی است این تحرکات ناشایست فقط منجر به بی اعتمادی مردم و ناراحتی طیفی از مردم و مسوولان می شود که تابع قانون هستند و می بینند برخلاف مصوبه های دولت، یک تفکر قشری و حداقلی بدون هیچ استدلال منطقی و با توجیهات سطحی و زاویه دار! بیش و پیش از همه اقتدار دولت و حاکمیت ، و سپس نشاط عمومی را نشانه گرفته است!

کسانی که نامشان عوامل خودسر است، بهتر است به خود بیایند و بدانند با این رفتارها خود را بیش از پیش نزد مردم خوار می کنند و مایه ی دردسر دولت و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند و آب در آسیاب دشمنانی می ریزند که می خواهند از نظام ما یک چهره ی خشن و ضذمردمی به جهانیان معرفی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.