×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ضرورت ورود استاندار و مدیریت اوضاع

از همان شب شایعه لغو سایر کنسرتها در رسانه های مجازی بازنشر می شد تا اینکه صبح امروز مکاتبات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر مصوبه شورای تامین جهت لغو کنسرتها منتشر گردید.

در اتفاقی عجیب امشب در ابتدا اطلاعیه ای به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز منتشر شد که دلیل لغو کنسرتها را مکاتبات دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان می نمود. اندکی بعد نامه ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تاریخ امشب ۳۰ تیر ساعت ۲۱:۳۵ منتشر شد که نشان می داد این نامه بعد از اتخاذ تصمیم لغو کنسرتها در شورای تامین و ابلاغ لغو به انجمن موسیقی تهیه شده، و به فرمانداری ارسال شده است.

اگر چه لغو کنسرتها اتفاق فرهنگی تلخ و به یادماندنی در اذهان مردم شهر اهواز است، اما اتفاق تلخ تر عدم برخورد صادقانه با افکار عمومی از یکسو و باز کردن پای یک دستگاه تخصصی مرتبط با سلامت مردم به یک موضوع کاملا سیاسی است که باعث اعتمادزدایی از این دستگاه مهم خواهد شد.

بر همین اساس به نظر می رسد استاندار خوزستان به عنوان مدیر ارشد استان و نماینده عالی دولت آقای رئیسی در استان، نسبت به مدیریت اوضاع پیش آمده اقدام نماید و برخورد لازم را با دانشگاه علوم پزشکی بدلیل ورود غیرحرفه ای به موضوعی که محل مناقشه سیاسی در اذهان عمومی است انجام بدهد. همچنین لازم به نظر می آید با توجه به بازتاب گسترده ماجرای اخیر در سطوح ملی، موضوع از طریق شورای تامین استان تصمیم گیری و با عوامل اخلال و ایجاد مزاحمت در آخرین کنسرت برگزار شده برخورد قانونی لازم صورت گیرد و نتایج آن به اطلاع عموم مردم برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.