×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
وجود ۲۳ هزار سرویس نخاله ساختمانی در اقصی نقاط اهواز

احمد سراج با اشاره به وضعیت وجود نخاله در اقصی نقاط اهواز اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نبود نظارت در سال‌های گذشته و بی‌فرهنگی در این خصوص، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محیط شهری توسط عده‌ای انجام شده و ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: نبود نظارت بر صاحبان یا پیمانکاران خودروهای حمل نخاله موجب شده که اکنون حدود ۲۳ هزار سرویس نخاله در اقصی نقاط شهر وجود داشته باشد. با همکاری برخی دستگاه‌ها بخشی از این نخاله‌ها قبل از نوروز جمع‌آوری شد اما حجم نخاله به حدی زیاد است که شاید بخش قابل توجهی از این میزان جمع‌آوری شده به چشم نیاید.

سراج بیان کرد: شهرداری باید با همکاری دستگاه‌های دیگر، جمع‌آوری نخاله‌ها را که از سال‌های گذشته در سطح شهر دپو شده‌اند را ادامه دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز افزود: از مجموع شهروندان می‌خواهیم نسبت به این موضوع حساس باشند و در صورت مشاهده تخلیه نخاله در محیط شهری، این مورد را مستند کنند و در اختیار سامانه ۱۳۷ شهرداری اهواز قرار دهند تا شهرداری بتواند نسبت به متخلفان اقامه دعوی کند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، قضات نیز باید احکام بازدارنده‌ای برای این افراد صادر کنند. دستگاه قضایی باید حداقل حکم این افراد را متناسب با کارشان به طور مثال جمع‌آوری ۲۰ سرویس نخاله به جای یک سرویس را صادر کند.

سراج افزود: در سایت دفن زباله صفیره اهواز، مکانی برای تخلیه نخاله در نظر گرفته شده و همه شهروندان موظف هستند نخاله‌ها را در این محل تخلیه کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.