×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
ابلاغ دستورالعمل مصرف برق ادارات/ لزوم صرفه‌جویی حداکثری مصرف

عبدالحمید عباس شیاری در خصوص وضعیت تامین برق شهر اهواز با توجه به افزایش دمای هوا اظهار کرد: با افزایش دمای هوا، وارد روزهای گرم سال شده‌ایم و از این رو  شاهد افزایش بار شبکه برق به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف هستیم.

وی افزود: با توجه به شرایط دمای هوا و میزان مصرف برق، دستورالعملی در خصوص کاهش  ۳۰ درصدی مصرف برق در زمان فعالیت ادارات و کاهش ۶۰ درصدی پس از تعطیلی ادارات ابلاغ شده است تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: این دستورالعمل در راستای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق و به منظور تامین پایدار برق شهروندان اهوازی ابلاغ شده است و امیدواریم بتوانیم در این شرایط آسایش مردم را فراهم کنیم.

شیاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند، عنوان کرد: همه ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل ابلاغی هستند و در صورت عدم توجه به این دستورات و پس از اخطار، برق آن‌ها قطع خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان اهوازی با توجه به ناتراز بودن تولید و مصرف برق و همچنین شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: شهروندان در ساعت پیک مصرف، لوازم غیرسرمایشی و غیر ضروری را از مدار خارج کنند. این کار به افزایش ضریب پایداری شبکه برق و استمرار خدمت رسانی کمک می‌کند و از این رو شاهد قطعی برق ناشی از حوادث بر روی شبکه نخواهیم بود.

شیاری از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید و شرایط آب و هوایی، صرفه‌جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.