×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
فرماندار آبادان: عملیات آواربرداری از ساختمان متروپل بدون وقفه در حال انجام است

احسان عباسپور بیان کرد: حادثه متروپل با هیچ حادثه‌ای از جمله پلاسکو تهران قابل قیاس نیست و مراحل آواربرداری با دشواری انجام می‌شود.

وی افزود: ساختمان پلاسکو ریزش کلی داشت ولی در ساختمان متروپل بخش زیادی از آن باقی مانده که هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: اکنون با ورود جرثقیل های ۱۸۰ و ۲۰۰ تنی سعی در شتاب دهی عملیات آوار برداری داریم ولی این عملیات با توجه به وجود سازه‌های ناپایدارف با حساسیت انجام می‌شود.

عباسپور بیان کرد: برای پیدا کردن پیکر افراد باقی مانده زیر آوار، گروه های امدادرسان با نوبت بندی انجام شده، شبانه روز و بدون لحظه‌ای توقف در حال جستجو هستند.

وی ادامه داد: هشت گروه تخصصی در خصوص سازه، نظارت کاملی بر عملیات آواربرداری دارند که این امر سرعت عملیات را نسبت به ۲ روز قبل افزایش داده است.

عباسپور با بیان اینکه همچنان از مردم می‌خواهیم از حضور در محل حادثه خودداری کنند گفت: عملیات آواربرداری به مراحل حساس و خطرناک رسیده و انتظار داریم مردم به این منطقه مراجعه نکنند.

وی افزود:همچنین مردم اخبار مربوط به عملیات جستجو و آوار برداری را از رسانه های معتبر و رسمی دنبال کنند.

ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان که در مرکز این شهر واقع است روز دوشنبه گذشته به طور ناگهانی دچار ریزش شد که تاکنون ۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.