×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین ۱۸۰۰ تن روغن خوراکی در خوزستان

سعید حسینی نژاد در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری بیان کرد: رصد بازار از اولویت های اقتصادی استان است و با پیگیری هایی که انجام گرفت ۱۵۰۰ تن روغن خوراکی از کارخانجات درون استان تامین شده و ۳۰۰ تن روغن نیز از شرکت اتکا تدارک دیده شده است.

وی گفت: شرکت اتکا ۲۳ فروشگاه در خوزستان دارد و در حال توزیع روغن خوراکی در استان است. مردم اطمینان داشته باشند که روغن به اندازه کافی وجود دارد.

حسینی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییری در قیمت آرد فانتزی ایجاد شده نیاز به همدلی همه مردم است تا این شرایط به تعادل برسد.

مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان افزود: با تولید کنندگان نان صنعتی، واحدهای تولیدی ماکارونی، نان سنتی و اتحادیه قنادان و اتاق اصناف و خرده فروشان جلساتی را در این مورد برگزار کردیم تا کمبودی در سبد خانوارها ایحاد نشود.

درادامه این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: در این عملیات بزرگ قراراست ارز آزاد شود و با مردمی سازی و جهت دار کردن یارانه ها امید است همه پای کار باشند تا این شرایط به خوبی سپری شود.

خدارحم امیری زاده افزود: در همه اقلام کنترل صورت می گیرد و با کمک همه دستگاه های نظارتی بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی و اصناف به صورت منظم انجام می شود تا اجحافی در حق مصرف کننده رخ ندهد.

وی گفت: مشکلی در تامین آرد و گندم در استان وجود ندارد و اکنون بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم در استان ذخیره شده و همچنان در حال خرید گندم از کشاورزان هستیم.

در چند روز اخیر شاهد کمبود شدید روغن خوراکی در استان هستیم که باعث نارضایتی و اعتراض مردم و اصناف شده است.

در خوزستان دو کارخانه تولید روغن خوراکی وجود دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.