×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مجلس شورای اسلامی حمایت بودجه‌ای خوبی از هلال احمر کرده است

نامدار عبدالهیان روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان در محل این جمعیت در اهواز با بیان اینکه با وجود دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، امیدها برای کمک به اقشار مختلف مردم بیشتر شده است، افزود: یکی از مهم ترین اهداف هلال احمر کشور تقویت بخش امداد و نجات است.

وی با بیان اینکه امداد و نجات بازوی جمعیت هلال احمر است گفت: مهم ترین خدمات این جمعیت در بخش امداد و نجات است، و از روزی که مدیریت این‌جمعیت را قبول کرده‌ایم از هر مسیری که امکانش بود تلاش کردیم این شبکه را تقویت کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه باید بین مدیران بین بخشی استان یک هماهنگی ایجاد شود، ادامه داد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سیاست های این‌جمعیت است که نقشه راه این جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

عبدالهیان با اشاره به معیارهای مورد اهمیت این جمعیت گفت: جوان بودن، جهادی کار کردن و ایثارگر بودن باید از جمله شاخصه‌های امدادگران این جمعیت باشد.
وی افزود: آموزش از اولویت‌های این جمعیت است که می‌تواند آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به مردم ایجاد کند، و در هلال احمر تلاش کردیم‌ به موضوع مهارت توجه بیشتری شود.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد:از برنامه‌های هلال احمر ارتقای معیشت کارکنان و جوانان این‌ جمعیت است، و در تلاش هستیم‌ تا بهبود معیشتی را برای جوانان این‌جمعیت ایجاد کنیم.

عبدالهیان با قدردانی از مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هر کس در خوزستان هشت سال بتواند مدیریت کند می‌تواند کشوری را مدیریت کند.
وی ادامه داد: سرپرست جدید این جمعیت از جوانان و اعضای هلال احمر خوزستان بوده و ریاست شعبه هلال احمر اهواز و مسجد سلیمان را در کارنامه کاری خود دارد؛مدیریت جدید نیاز به همدلی با کارکنان دارد تا این‌جمعیت بتواند اثر گذار باشد.

وحید شعبانی روز یکشنبه در آیینی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان معارفه شد و از دکتر علی خدادادی مدیرکل سابق این جمعیت قدردانی شد.خدادادی هشت سال تصدی مدیریت این مجموعه را برعهده داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.