×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
خوزستان به ثبات اداری و نیروی انسانی نیازمند است

سیدکریم حسینی پنجشنبه در حاشیه معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش خوزستان در محل تالار طلائیه اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: آموزش و پرورش نیز با بی ثباتی نیرو مواجه است، بی ثبانی همیشه باعث تاخیر و عقب ماندگی در پیشرفت است.

وی گفت: حوزه آموزش و پرورش از جمله بخش هایی است که نیازمند ثبات در تمامی حوزه ها دارد، اینکه ما بشنویم رتبه آموزش و پرورش خوزستان ۳۱ کشور است باعث شرمندگی است، البته این رتبه به ۲۳ ارتقاء یافته اما باز شایسته خوزستان نیست.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند یک مدیریت جامع و توانمند و با اطلاعات کافی است، در خوزستان آموزش و پرورش نیاز به مسیر معتدل و داشتن نیروهای توانمند است که اگر صورت نگیرد باز هم شاهد رتبه های پایین کشور در شاخص های آموزشی خواهیم بود.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در نیروهای متخصص دارد اظهار داشت: باید از افراد متخصص در آموزش و پرورش استفاده نمود،هماهنگی بین مسئولان و حوزه های مرتبط با آموزش و پرورش بسیار می تواند کمک کند.

وی افزود: برای نوسازی مدارس باید به فکر تجهیز مدارس و تقویت زیرساخت ها بود، هوای خوزستان این اجازه را نمی دهد که بعد از فروردین مدرسه ها دایر باشد  اما مدارس در استان باز هستند ، به همین دلیل این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نمانیده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبار خوبی در حوزه تجهیز مدارس به سازمان نوسازی مدارس خوزستان اختصاص داده شده است اما در بحث تامین هزینه سرانه مدارس به دلیل اینکه استهلاک زیرساخت ها و تجهیزات و نیروی انسانی در خوزستان بیش از سایر استان ها است در تامین اعتبار باید نگاه ویژه ای به استان شود.

امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی مدیر کل جدید آموزش و پرورش خوزستان معرفی شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.