×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
۲۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان به شرکت‌های کشاورزی ارتقا می‌یابند

سیدجواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در شرکت دزنوین صنعت در جمع خبرنگاران دزفول افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی ضعف داریم، ادامه داد: امسال که به نام تولید دانش بنیان نامگذاری شده آیین نامه ۱۹ ماده ای را برای حمایت از ظرفیت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در دولت تصویب کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: تا پایان سال ۲۰ درصد شرکت های دانش بنیان به شرکت های کشاورزی ارتقا می یابند و ۱۰درصد تولید کل شرکت های دانش بنیان به محصولات کشاورزی اختصاص خواهند یافت ..

وی بیمه شرکت‌های دانش بنیان را از مسایل مورد حمایت در این آیین نامه دانست و بر ضرورت حمایت از  شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه شرکت پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی نیز مورد حمایت قرار می گیرد، گفت: با پیش خرید و حمایت از کشاورزان از محصولات دانش بنیان شرکت‌ها در حوزه‌های مکانیزاسیون کشاورزی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: از شرکت هایی که در حوزه هوشمندسازی کار می‌کنند با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌کنیم تا کشاورزان این محصولات را خریداری کنن.

وزیر جهادکشاورزی اظهارداشت: امیدواریم امسال با فرمان رهبری در حوزه کشاورزی دانش بنیان که گام بلندی به سمت کشاورزی اقتصادی است بتوانیم کار درخوری انجام دهیم.

وزیر جهادکشاورزی روز پنجشنبه به منظور بازدید از یک شرکت دانش بنیان در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به شهرستان دزفول سفر کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.