×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
آخرین وضعیت بازسازی منازل زلزله زده اندیکا

حسین جنتی در خصوص آخرین اقدامات در اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرای سقف و دیوار چینی بیش از ۵۰ درصد از واحدهای آسیب دیده در زلزله اندیکا که بیش از ۴۰۰ واحد هستند، اجرایی شده است.

وی افزود: تلاش همه نیروهای عملیاتی در منطقه این است که با ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۵۰ اکیپ اجرایی کار بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا را به اتمام‌ برسانند.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: براساس برنامه اجرایی و زمان بندی شده عملیات بازسازی واحدهای آسیب دیده در زلزله اندیکا تا پایان خردادماه به اتمام‌ می رسد.

جنتی در خصوص تسهیلات ارائه شده به واحدهای ساختمانی ادامه داد: ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت واحدها و ۶۰ میلیون تومان بلاعوض به این واحدها پرداخت می شود.

وی افزود: در صورتی که مردم آورده داشته باشند و در ساخت مشارکت کنند قطعا شاهد سرعت بخشیدن به پیشرفت فیزیکی واحدها خواهیم بود.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: تاکنون واحدهای ۶۰ متری که بنیاد مسکن در حال ساخت آن ها است، در حد سفت کاری هستند و امیدواریم با همکاری نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد شاهد افزایش پیشرفت فیزیکی این واحدها باشیم.

جنتی عنوان کرد: سهمیه مشخص شده برای بنیاد مسکن جهت بازسازی واحدهای آسیب دیده ۹۸۰ واحد است. طبق درخواستی که از وزارت کشور انجام شده‌ و در صورت تصویب هیات دولت، ۱۹۵۰ واحد توسط بنیاد مسکن خوزستان بازسازی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.