×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پایان هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان اظهارکرد: هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور امروز ۲۹ بهمن ماه با حضور مهدی ختار دبیر کل فدراسیون، حکیم ایگدر معاون اسبدوانی فدراسیون و نصیریی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در کورس اول تا سوم در مسافت ۱۴۰۰ متر و کورس های چهارم تا ششم در مسافت ۱۸۰۰ متر برگزار شد، گفت: در کورس اول بنیتا خاکسار، یاقوت میر تفت و آسیا ون بوی، در کورس دوم پولادشاه سرابتلخ، پاتریک بابا حسنی و پلنگ لرستان و در کورس سوم بیداد پارسه، انشان بختیاری و مختار مطلق، مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان عنوان کرد: در کورس چهارم باده باران، برنا رجبی و یوزپلنگ بامیان، در کورس پنجم پنج تیر مدائن، برایان محمودی و پیربابا سردار و در کورس ششم الکس اتابک، بوگاتی جونیور و پرسپولیس دانیالی نیز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان کرد: مسابقات با انجام دو هفته دیگر به پایان می رسد که خوشبختانه در شش هفته انجام شده رقابت ها در سطح کیفی بسیار خوب و مطلوبی برگزار شده است. همچنین جا دارد از حمایت ها و توجه فدراسیون و حضور اعضای فدراسیون در اهواز قدردانی کنم. مطمئنا حضور آن ها در اهواز در ایجاد انگیزه در علاقه مندان به این رشته تاثیر بسیاری دارد.

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.