×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
فرماندار اهواز: تسهیلات اشتغالزایی باید به افراد نیازمند پرداخت شود

مسعود فلاحی در نشست شورای اشتغال اهواز در محل فرمانداری بیان کرد: ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری بیشتری داشته باشند.

وی گفت: همکاری بیشتر بانک‌ها و تسریع در پرداخت تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)ضرورت دارد و از تمامی بانک ها درخواست همکاری بیشتری را داریم.

فلاحی با انتقاد از تاخیر و همکاری نکردن برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: همه باید در خدمت مددجویان باشیم ، برخی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات شرایط سختی برای وام گیرنده مقرر می‌کنند که این شرایط پذیرفتنی نیست.

وی با تقدیر از بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گفت: رویه دولت به سمت بهبود شرایط زندگی مردم به ویژه خانوارهای کم برخوردار است به همین منظور بانک‌ها باید در مسیر اهدف دولت گام بردارند.

بر اساس اعلام استاندار خوزستان، رتبه استان در ایجاد اشتغال در سطح کشور ۲۲ است این در حالی است که خوزستان دومین استان صنعتی کشور است.

بانک های خوزستان رتبه پنجم کشور را در میزان سپرده گذاری دارند این در حالی است که جزو استان‌های آخر در پرداخت تسهیلات بانکی هستیم.

بالغ بر ۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.