×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
مراجعه روزانه بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی به بیمارستان رازی اهواز

دکتر ماندانا قنواتی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط موجود بیش از حد احساس می شود و انتظار داریم که مردم عادی انگاری را کنار بگذارند.

وی با اشاره به افزایش میزان مراجعه به بیمارستان رازی افزود: بر خلاف پنج پیک قبلی، افزایش مراجعه کنندگان به صورت ناگهانی است. بخشی از بیماران به اورژانس مراجعه کرده و برخی از بیماران نیز بستری شدند.

اختصاص برخی از بخش های عادی و ویژه بیمارستان رازی به بیماران کرونایی

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی برخی از بخش های عادی و ویژه این بیمارستان که مختص بیماران غیرکرونایی بود در اختیار بیماران کووید قرار گرفت و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: زنان باردار و افرادی که سابقه بیماری زمینه ای همچون نارسایی کلیوی، دیالیز، دیابت، نارسایی قلبی و نقص سیستم ایمنی دارند در معرض خطر زیادی قرار دارند.

قنواتی گفت: به مردم توصیه می شود استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون را بیش از گذشته جدی بگیرند زیرا زدن ماسک در شرایط کنونی باعث می شود که آمار ابتلا درون خانواده ها کاهش یابد.

وی افزود: در شرایط فعلی هر فرد دارای علائم سرماخوردگی حتی اگر جواب تست وی منفی باشد حتما باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کند و ماسک بزند همچنین نباید به طور مستقیم با وی در ارتباط بود.

رییس بیمارستان رازی گفت: افرادی که واکسیناسیون خود را به صورت کامل دریافت نکرده اند هر چه سریعتر به پایگاه های بهداشتی مراجعه کرده و واکسن دُز دوم و سوم خود را تزریق کنند.

۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.